Call of Champions – zapowiedziano najszybsze MOBA na rynku
Najnowszym pretendentem jest firma Namco Bandai, która zapowiedziała projekt Call of Champions.Jak w typowych MOBA rozgrywka skoncentruje się na sieciowych bitwach toczonych między dwoma drużynami, z których każda liczyć ma po trzech bohaterów. W sumie w grze znajdziemy dwudziestu herosów i każdy z nich otrzyma unikalne umiejętności oraz ekwipunek.
Celem autorów jest znaczne przyśpieszenie tempa rozgrywki, tak aby lepiej pasowało do specyfiki urządzeń mobilnych. To samo w sobie nie jest nowym pomysłem, ale Call of Champions pójdzie w tym kierunku znacznie dalej niż jego konkurenci. Bitwy mają bowiem mieć ścisły limit czasowy w postaci pięciu minut, więc nawet jadąc autobusem do pracy będzie można wygospodarować kilka chwil na przynajmniej jeden mecz.
Przyśpieszenie tempa rozgrywki w Call of Champions umożliwi także mocne uproszczenie mechanizmów zabawy. W grze nie znajdziemy żadnych sklepików z przedmiotami, ani sterowanych przez sztuczną inteligencję jednostek sojuszniczych. Otrzymamy za to szeroki wybór umiejętności specjalnych, które będzie można wykorzystywać od samego początku meczu. Autorzy obiecują także rozbudowane elementy społecznościowe, w tym tryb widza oraz opcję udostępniania społeczności streamów z własnych rozgrywek.
Gra wykorzysta model darmowy z mikropłatnościami i ukaże się w tym roku na urządzenia mobilne z systemami iOS i Android. Warto dodać, że produkcja powstaje w studiu Spacetime, mającym na koncie takie mobilne produkcje jak Arcane Legends, Battle Command, Star Legends czy Arcane Battleground.
Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine 2015-03-02 17:31:47